KSIĘGOWOŚĆ
Prowadzenie ksiąg handlowych:
- Tworzenie planu kont oraz polityki rachunkowości dostosowany do potrzeb jednostki.
- Bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych w ewidencji syntetycznej i analitycznej.
- Sporządzanie zestawień obrotów i sald oraz udostępnianie wydruków z sytemu księgowego.
- Prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych wymaganych przepisami ( księga główna, księgi pomocnicze, dzienniki, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia).
- Przygotowanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji podatkowych.
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług.
- Rozliczenia z US, ZUS.
- Przygotowanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy (bilans, rachunek zysków i strat, przygotowanie informacji dodatkowej, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu CIT – 8).
- Okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych prze Główny Urząd Statystyczny oraz Narodowy Bank Polski.
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów:
- Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia.
- Przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-5, PIT – 5L), deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług (VAT- 7).
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych:
- Ewidencja przychodów.
- Ewidencja podatku od towarów i usług.
- Rozliczenie z US i ZUS .